نمایش نوار ابزار

پیام تبریک زاهدی به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی پیامی سالروز تاسیس شورای نگهبان  را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

 26 تیرماه یادآور سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان است. نهادی که ضامن اقتدار و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

در بحث اهمیت جایگاه شورای نگهبان همین بس که در فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها و بارها به نقش کلیدی آن اشاره شده است. نهادی که پاسداری از احکام شرع مقدس، حراست از قانون اساسی، نظارت بر  سلامت انتخابات و  امانتداری آراء مردم از وظایف اصلی آن است.

اینک که در طلیعه پنجمین دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و در راستای عملیاتی نمودن سیاست های ابلاغی مقام عظمای ولایت در گام دوم انقلاب،  تشخیص سره از ناسره و جلوگیری از هدر رفتن خون  هزاران شهید دفاع مقدس و آرمان های امام راحل (ره) از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت فرخنده، از زحمات و تلاشهای دبیر ، فقها و حقوقدانان این شورا و همچنین ناظران و عوامل اجرائی استانی بواسطه درایت و قانونمداری ایشان تقدیر و تشکر بعمل می آورم . باشد که خداوند منان در مسیر خدمت به مردم ایران اسلامی همواره یاور و نگهدارتان باد.

محمد مهدی زاهدی

نماینده مردم شریف و نجیب کرمان و راور

و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها