نمایش نوار ابزار

تاکید بر توسعه روابط ایران و آذربایجان/ هوشیاری دو دولت و مشترکات زیاد تاریخی، فرهنگی و مذهبی ، توطئه های دشمنان دو کشور را نقش آب خواهند کرد.

️ به گزارش ایسنا – محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس هیات پارلمانی مجلس در مجمع مجالس آسیایی در رأس هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از ورود به باکو، با حضور در مجلس ملی آذربایجان با تعدادی از نمایندگان مجلس ملی آذر بایجان دیدار و گفتگو کرد.

زاهدی رئیس گروه پارلمانی ج.ا.ایران در APA در این دیدار با بیان اینکه مشترکات فرهنگی و مذهبی و مرور روابط تاریخی و دوستانه دو کشور، دریچه توسعه روابط و مناسبات دو ملت است، توسعه روابط تهران و باکو را موجب مایوس شدن دشمنان دو کشور و نقش بر آب شدن توطئه های طراحی شده عنوان داشت.

رئیس هیات پارلمانی ایران با محکوم کردن حادثه سفارت آذربایجان در تهران، به طرف آذربایجانی این اطمینان را داد که قوه قصائیه جمهوری اسلامی ایران با جدیت پیگیر این مسأله است و به زودی کیفر خواست عامل این اتفاق ناگوار و افرادی که با این موضوع در ارتباط بودند صادر خواهد شد.

زاهدی بر گسترش روابط تجاری و بازرگانی دو کشور تاکید کرد و خواستار رفع موانع تجار و بازرگانان دو کشور و چالش های پیش آمده در مسیر توسعه روابط اقتصادی شد. حل مشکل کامیون داران دیگر موضوع مطرح شده توسط زاهدی در این دیدار بود.

لینک خبر ایسنا

isna.ir/xdPD2k