نمایش نوار ابزار

دکتر زاهدی در رأس هیاتی متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد باکو پایتخت آذربایجان شد.

️ به گزارش سفیر کرمان – محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس دوره ای هیات پارلمانی مجلس در مجمع مجالس آسیایی به همراه دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با استقبال رسمی مسئولین سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان وارد باکو شد.

هیات پارلمانی ج.ا.ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی، رئیس گروه پارلمانی ج.ا.ایران در APA و با همراهی معصومه پاشائی بهرام ، عضو گروه پارلمانی ج.ا.ایران در APA و علی علیزاده، رئیس کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی APA در این نشست حضور و مشارکت دارند.

بررسی ۱۶ قطعنامه تخصصی از جمله‌ برنامه‌های مهم در نشست دو روزه این کمیته است. بخش دیگری از دستور کار این جلسه، به موضوع زنان اختصاص یافته که طی آن کشورهای شرکت کننده به ارائه دستاوردهای خود در حوزه زنان می پردازند.

هدف دیگر این سفر تقویت و توسعه مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و دیدار با جمعی از مسئولین و نمایندگان مجلس ملی آذربایجان و شرکت در کمیته آموزش مجمع مجالس آسیایی عنوان شده است.

قابل ذکر است که مجالس ۱۶ کشور ایران، آذربایجان، بحرین، کامبوج، قطر، اندونزی،  عراق، کویت، قزاقستان، فلسطین، پاکستان،  قرقیزستان، عربستان، سوریه، تاجیکستان، تایلند و ترکیه در این نشست حضور دارند./

پایان پیام