نمایش نوار ابزار

تمام عزم خود را جزم کرده ایم تا کرمان به آنچه در حوزه توسعه فضاهای آموزشی  استحقاق آن را دارد دست پیدا کند

به گزارش سفیر کرمان – در امتداد سفر با خیر و برکت وزیر محترم آموزش و پرورش به کرمان بزرگترین مجتمع آموزشی کشور به نام بزرگ مرد کرمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  توسط ایشان و محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  با همراهی جمعی از نمایندگان و مسئولین شهر کرمان به بهره برداری رسید.

این مجتمع آموزشی 40 کلاسه که با زیر بنای 6200 متر در زمینی به مساحت 7000 متر مربع ساخته شده است قسمتی از نیاز به فضای آموزشی در منطقه شهرک شهرداری کرمان و مناطق اطراف را بر طرف می کند و  از محل اعتبارات دولتی و بنیاد برکت به اجرا رسیده است.

دکتر زاهدی در حاشیه آئین افتتاح این مجتمع آموزشی ابراز امیدواری کرد با این روند روبه رشد مدرسه سازی در کرمان مشکل فضای استاندارد آموزشی در شهر کرمان و حومه  به زودی برطرف شود و روز به روز به سرانه استاندارد فضاهای آموزشی در کشور نزدیک گردیم.

ایشان امتداد نهضت مدرسه سازی در کرمان را مرهون همت والای خیرین مدرسه ساز و دست اندرکاران این امر در استان خصوصا، اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان دانست و از زحمات این مدیریت و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در توسعه فضاهای آموزشی شهر کرمان قدر دانی کرد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به افزایش حاشیه نشینی شهر کرمان به ضرورت توجه بیش از پیش به ساخت واحد های آموزشی در مناطق حاشیه ای اشاره و از خیرین مدرسه ساز خواست مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار را در اولویت نهضت مدرسه سازی قرار دهند.