به گزارش ایرنا– زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نوعی بینشاطی ناشی از عدم حضور دانش آموزان در مدارس حاکم شده است، گفت: نواقص آموزش مجازی برای سال آینده باید شناسایی و رفع شوند.
محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ششمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه که به میزبانی دانشگاه الزهرا در حال برگزاری است، درباره مفهوم روانشناسی مدرسه در شرایط عادی و بحرانی، افزود: در حالت عادی و در شرایط حضور، دانشآموزان زنگ تفریح دارند و شور و نشاطی در مدرسه حاکم است و در ایام تعطیل نیز حتما تفریحی را در کنار خانواده دارند که این امر در روحیه و افزایش سطح پویایی آنها اثرگذار است.
زاهدی با اشاره به بحث رتبهبندی مدارس و فرهنگیان اظهار داشت: ارزیابی فرهنگیان و رتبهبندی مدارس نیز در شرایط کرونایی بسیار متفاوت از شرایط عادی است. معلمی که حاضر است در شرایط سخت به دلیل نبود امکانات به دانش آموزان کم برخوردار و بدون امکانات، خدمترسانی کند، نسبت به معلمان دیگر در شرایط فعلی باید امتیاز بالاتری داشته باشد.