نمایش نوار ابزار

 حوزه معدن در استان کرمان تقویت شود/ظرفیت استان کرمان برای تبدیل شدن به قطب فولاد غرب آسیا

کرمان – ایرنا – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با هم افزایی بخش تولید به‌ویژه حوزه معدن را تقویت کنیم و مسوولان و فعالان این حوزه در راستای آبادانی و پیشرفت استان، به مسئولیت اجتماعی خود پایبند باشند.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از دفتر نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی زاهدی در نشست شورای معادن استان کرمان، با تاکید بر اینکه باید از این ظرفیت بزرگ معادن در جهت تولید، رفاه مردم و رشد اقتصادی استفاده کرد، گفت: همه مسئولان باید در جهت تحقق آن، همکاری داشته باشند.

وی اظهار داشت: این ظرفیت خدادادی در استان کرمان فراوان است که بایستی علاوه بر اشتغال بخش انسانی از آن بهره مند می‌شود، طبیعیت استان نیز نباید از آن آسیبی ببیند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط هر دو به ضرر استان است، خاطر نشان کرد: گاهی با بودجه های کم و متوسط می توان حرکت های بزرگی را آغاز کرد، اما نباید از بخش معادن غفلت کرد.

وی توجه به محیط زیست در امر تولید را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: محیط زیست را بایستی جدی بگیریم و آن را برای آیندگان حفظ کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر رها کنیم و اهمیت ندهیم، چند سال آینده محیط زندگی‌مان مانند زندان می شود، لذا نباید به خاطر تولید محیط زیست را تخریب کرد.

علی زینی وند استاندار کرمان نیز در این نشست بر انجام مسئولیت اجتماعی معادن استان تاکید کرد.