نمایش نوار ابزار

سرمایه گذاری باشگاه های ورزشی استان در استعدادیابی، پرورش و رشد نیروی انسانی بومی

به گزارش سفیر کرمان- زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در دیدار رئیس هیئت فوتبال استان: ضرورت اختصاص سرمایه های مادی استان به رشد سرمایه های انسانی و معنوی آن

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، در دیدار جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان، با اشاره به علاقه مردم استان کرمان به ورزش فوتبال و تعداد زیاد هوادارن تیم های فوتبالی، بر ضرورت برنامه ریزی دقیق در این ورزش تاکید کرد. برگزاری دوره های حرفه ای باشگاه داری و مربی گری و همچنین راه اندازی و توسعه پایگاه های استعدادیابی از توصیه های وی به هیات فوتبال استان بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در این دیدار با بیان اینکه در سال های اخیر به ورزش قهرمانی و باشگاه‌های حرفه ای استان توجه ویژه ای شده است، تاکید کرد که ضروریست برنامه ریزی در استان به گونه ای باشد که سرمایه های مادی در راستای حفظ و رشد سرمایه های انسانی و معنوی  هدایت شود تا از ظرفیت نیروی انسانی بومی به بهترین نحو استفاده شود.

وی کادرسازی در حوزه های فنی و مدیریتی درکنار گزینش و پرورش نیروهای بومی استان را از مهمترین و ضروری ترین راهبردهای ورزش استان برای رشد واقعی و پیشرفت و پرورش جوانان استان دانست.

در این دیدار مهدی جهانشاهی ریاست هیئت فوتبال استان ضمن ارائه گزارشی از شرایط فعلی فوتبال استان، برنامه های آتی این هیئت در چهارسال آینده را تشریح و حمایت مسئولان به ویژه نمایندگان استان در خانه ملت را سبب تقویت زمینه های اجرای هرچه مطلوب تر این برنامه ها دانست.