نمایش نوار ابزار

 زاهدی:مسیر کرمان _ راور و دیهوک تلفات زیادی دارد و باید دو بانده شود / قاسمی: با پرداخت مطالبات پیمانکاران عملیات اجرایی آن ادامه یابد

به گزارش سفیر کرمان- محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دو بانده شدن مسیر کرمان _ راور و دیهوک را نیاز ضروری سیستم جاده ای استان برشمرد و اظهار داشت: این جاده یک مسیر ترانزیتی، زیارتی و بین المللی است که جنوب شرق کشور را به شمال شرق کشور متصل می کند.

وی اضافه کرد: این مسیر سالیانه بیش از یکصد هزار خودروی سواری را در خود جای می دهد که برخی به مقصد زیارت حضرت ثامن الحجج(ع)، برخی برای بازدید از مناطق ویژه اقتصادی چابهار و برخی نیز به مقصد استان هرمزگان بویژه مناطق آزاد کیش و قشم تردد دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تلفات بالای جاده ای در این مسیر سخن گفت و خاطرنشان کرد:  بیش از ده سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه می گذرد اما کار به علت عدم اختصاص بودجه لازم  و عدم پرداخت طلب پیمانکاران به نتیجه نرسیده است.

زاهدی اضافه کرد:  انتظار می رود این پروژه در دولت سیزدهم و با حمایت وزارت راه، به صورت جهادی پیش رفته و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مهندس رستم قاسمی وزیر راه نیز دستور داد: عملیات اجرایی این پروژه با پرداخت مطالبات پیمانکاران از محل اعتبارات مربوطه ادامه یابد.