نمایش نوار ابزار

همسویی خدمات پست با فناوری های نوین با سرمایه گذاری ویژه

به گزارش سفیر کرمان-نماینده مردم کرمان وراور درمجلس شورای اسلامی ارتقاء سطح خدمات پستی درجامعه را همگام با فناوری های نوین نیازمند سرمایه گذاری اساسی در زیرساخت ها وتوسعه نیروی انسانی دانست.

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات وفنآوری در جریان بازدید از پست استان کرمان،خدمات کارکنان پرتلاش پست در ایام شیوع ویروس کرونا را قابل تحسین و تقدیر دانست و بیان داشت:نیروی انسانی سخت کوش و پرتلاش سرمایه اصلی شبکه پستی محسوب می شود و تنها با همدلی، مشارکت، همزبانی و حمایت همه جانبه مسئولین استانی وملی که می تواند خدمت رسانی و وظایف اصلی پست بیش از پیش محقق شود.

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی از پست استان به عنوان یکی از دستگاه های موفق در زمینه خدمات رسانی به مردم یاد کرد و گفت: شبکه پستی با نوین سازی فرایندهای خود کوشیده است تا فضاهای جدیدی را جهت ارائه خدمات الکترونیکی به مردم ایجاد نماید.

عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات وفناوری با اشاره به خدمات نوین پستی تاکید کرد: به منظور ارتقاء سطح خدمات با فناورهای جدید پست مستلزم سرمایه گذاری های ویژه درزیرساخت ها می باشد که وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی این است بتوانیم این بستر را فراهم نماییم. وی در ادامه مطالب خود تصریح کرد: ما نیز به عنوان حامی و پشتیبان شما عزیزان در خانه ملت سعی داریم تا حد امکان از مطالبات و خواسته های به حق شما تلاشگران زحمتکش صیانت و حمایت کنیم.

دراین دیدارجعفری مدیرکل پست استان کرمان نیز با تشریح کامل خدمات و فعالیت های پست استان و گزارشی از وضعیت سرانه  مرسولات پستی استان  و برنامه های در دست اقدام و سیاست های شرکت ملی پست برای رشد و توسعه خدمات هوشمند پستی کشور به خصوص در استان کرمان ارائه کرد.
گفتنی است نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن بازدید از بخش های مخلتف ستادی واجرایی این اداره کل، از نزدیک با روند اجرای خدمات و فرایندهای پستی در سطح استان آشنا شد.

? #اینستاگرام:

? Instagram.com/mm_zahedi

? Instagram.com/mm_zahedi1

? لینک پیوستن به کانال واتس آپ پایگاه اطلاع رسانی #سفیر_کرمان:

https://chat.whatsapp.com/IwzumKoMcGsCZf1UyE9n4i