نمایش نوار ابزار

مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان دانشکده فرش راور

به گزارش سفیر کرمان- مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان دانشکده فرش راور (مرکز آموزش عالی) با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور،اکبری رئیس دانشگاه باهنر کرمان، اژدری فرماندار راور، رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در بلوار آیت الله خامنه‌ای شهر راور برگزار شد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در سفر یک روزه به شهرستان راور، ضمن دیدار با مردم و بازدید از پروژه های در حال اجرای این شهرستان، کلنگ احداث دانشکده فرش راور را به زمین زد. در این مراسم که جمعی از مدیرا وروسای ادارات و سازمان های اجرایی حضور داشتند، زاهدی به صدور مجوز راه اندازی دانشکده فرش در دوران مسئولیت خود اشاره داشت و هدف از آن را ظرفیت بالای تولید فرش و صنایع دستی در راور عنوان داشت.

در ادامه سفر به راور و مناسبت هفته گرامیداشت نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور و هیات همراه در مراسم پاسداشت پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی شهرستان راور در محل اردوگاه نبی اکرم (ص) روستای خورند حضور یافت.

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های هنرجویان هنرستان دخترانه رضویه راور از دیگر برنامه های سفر زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شهرستان راور و به مناسبت هفته مشاغل بود.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش ضرورتی انکار ناپذیر در راستای رونق تولید و اشتغال در کشور است.

وی با بیان اینکه گرایش دانش آموزان به سمت رشته علوم تجربی به مرز هشدار رسیده بر هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش تاکید کرد.

رضایی بر برپایی نمایشگاه توانمندی با هدف معرفی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش به دانش آموزان پایه نهم که در آستانه انتخاب رشته قرار دارند در تمامی شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد.

 

#اینستاگرام:

? Instagram.com/mm_zahedi
? Instagram.com/mm_zahedi1

? لینک پیوستن به کانال واتس آپ پایگاه اطلاع رسانی #سفیر_کرمان:

https://chat.whatsapp.com/IwzumKoMcGsCZf1UyE9n4i