نمایش نوار ابزار

هر ایرانی پاره‌تن ایران عزیز است/ تضعیف نیروی انتظامی یعنی تضعیف امنیت کشور

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمّدمهدی زاهدی در نشست علنی روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: اولا قلب همه ی ما جریحه‌دار شده، چراکه هر ایرانی پاره‌تن ایران عزیز است، از طرفی مردم کُردستان همواره پای کار انقلاب بوده‌اند و در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که هموطنان کُرد ما چگونه جانانه برای این انقلاب جان و شهید دادند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان داشت: ملت عزیز ایران، مراقبت باشیم که تضعیف نیروی انتظامی یعنی تضعیف امنیت کشور، تضعیف امنیت یعنی خسارت به ایران و همه ایرانی‌ها، یعنی خسارت به کشور، خسارت به اقتصاد، خسارت به تک تک خانواده‌ها، خسارت به فضای کسب و کار؛  هوشیار باشیم که کشور به نیروی انتظامی قوی نیاز دارد.

راهپیمایی اربعین نشان‌ داد که اسلام زنده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت شاهد یکی از بزرگترین همایش‌ ها و اجتماعات مذهبی، یعنی راهپیمایی اربعین حسینی بودیم، یادمان باشد که شهید دل‌ها حاج قاسم عزیز بیان می داشت که ما ملّت امام حسینیم. ملت های آزاده در اربعین حسینی نشان دادند که این جمله و عبارت حاج قاسم عینیت دارد و حضور بیش از ۲۱ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین نشان‌دهنده آن است که اسلام زنده است، اهل بیت در دل همه ی مسلمان‌ها اعم از شیعه و سنی جا دارند. انشالله کسانیکه در این راه قدم برداشتند مأجور باشند.