نمایش نوار ابزار

زاهدی: تحریم “ظریف” زبان قاطع و منطقی ایران را خاموش نمی‌کند

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تحریم وزیر خارجه کشور از سوی وزارت خزانه داری آمریکا تصریح کرد: آمریکا نشان داد در موضع ضعف قرار دارد و  در مجامع بین المللی و تریبون های جهانی نمی تواند پاسخ موضع حق و سخن منطقی ایران را بدهد.

وی افزود:آمریکا تصور می کند با تحریم ظریف و فشار بر سخنگوی سیاست خارجی ایران می تواند زبان قاطع، منطقی، عقلانی و بر اساس قوانین بین المللی جمهوری اسلامی را خاموش کند اما باید بداند عزم ما برای مقابله با سیاست های یکجانبه و غیر منطقی آمریکا در سراسر دنیا جزم تر خواهد شد.

حضور محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

 

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد:آمریکا در برابر منطق ایران عاجز و عصبانی است و به قول شهید بهشتی “آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر”و همه جناح ها و جریانات سیاسی نیز اقدام آمریکا را محکوم و از مواضع وزیر خارجه در مواجهه با آمریکا حمایت می کنند.

سفیر پیشین کشورمان  در مالزی خاطر نشان کرد: بر همه سفرا و کارمندان کنسولی ایران در کشور های مختلف واجب است تا در مجامع و دیدار های خود ضمن تاکید بر مواضع حق و اصولی جمهوری اسلامی مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار غیر حقوقی آمریکا اعلام کنند.