نمایش نوار ابزار

همه باید دست در دست هم بدهیم برای صیانت از حقوق کارگران در جامعه

محمد مهدی زاهدی صبح امروز درشورای معاونین اداره کل کار تعاون ورفاه اجتماعی گفت:من در مجلس جزو اعضای فراکسیون کارگری هستم ودلیل این امر هم این است که به جریان کارگری  وکمک به این عزیزان اعتقاد  وباور دارم ودر همه زمینه های کمک به کارگران تمام تلاش خود را بکار گرفته ام.

زاهدی افزود:همه باید دست در دست هم بدهیم برای صیانت ازکار و حقوق کارگر وکارفرماها،منافع کارگران چه در حوزه سلامت  وبهداشت وچه در حوزه رفاه  رضایت مند باشند که بتوانند هرچه بهتر در زمینه تولید و تحقق فرمایشان مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید کمک کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد  اداره کل کار تعاون ورفاه اجتماعی اظهار داشت:باعث خوشحالیست که شما به همه جنبه های خدمات اعم از وضع قوانین ،نظارت بر عملکرد،آموزش در بخش های ایمنی کار بهداشت کار ومحیط پرداخته اید .

زاهدی تصریح کرد :باید کاری کنیم که نشاط وامید به آینده در بین جامعه کارگری روز افزون شودکه امید به آینده یکی ازمولفه های افزایش تولید است.

وی با اشاره به سطح پایین درآمد در این اداره خاطر نشان کرد :بنده آمادگی لازم را دارم که در این زمینه ورود کنم ومشکلات شما بشنوم وبرای حل آنها از طریق کشوری و از صحن مجلس پیگیری های لازم صورت بگیرد و اقدامات لازم را انجام بدهم چرا که شما هدف خدمت به جامعه کارگری را در ذهن ودل دارید وباید  از دغدغه های مالی به دور باشید.

زاهدی افزود:مشکلات اقتصادی گاهی مانع عملیاتی شدن قوانین تصویب شده است اما یقین دارم اگر دولت اراده کند میتواند از بستر های درآمدی فراوانی که در کشور وجود دارد کسب در آمد کند وباحذف برخی هزینه های اضافی تامین بودجه خواهیم کرد.

دیدگاه ها