نمایش نوار ابزار

از لزوم بکارگیری نیروهای جوان در بدنه مدیریتی کرمان تا ورود سرمایه‌گذار جدید به پروژه پتروشیمی

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پاسخ به انتقاد خبرنگار ایسنا در مورد به کارگیری مدیران خارج از استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در استان، گفت: چندین بار به استاندار و وزیر کشور نیز گفته شده و باید در نظر داشت که واقعا نیروهای بسیار خوب و شایسته ای در درون فرمانداری‌ها و استانداری داریم و حیف است که از این ظرفیت‌ها استفاده نشود و امیدواریم استاندار محترم این موضوع را مدنظر قرار دهد.

محمد مهدی زاهدی پیش از ظهر امروز ۲۷ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به لزوم بهره گیری از جوانان کارآمد در مسئولیت های اجرایی عنوان داشت: از استاندار محترم انتظار است از ظرفیت جوانان نخبه و متخصص بیشتر در مسئولیت های اجرایی استان بهره گرفته شود.

دریافت مالیات از حقوق ها پلکانی شد

زاهدی با اشاره به افزایش حقوق‌ها عنوان کرد: برای کاهش فاصله بین حقوق اخذ مالیات را پلکانی کردیم و سقف معافیت مالیاتی ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

زاهدی بیان کرد: در معافیت‌های مالیاتی بازنگری شد و از خانه ها و ماشین های لاکچری مالیات گرفته خواهد شد. همچنین مالیات واحدهای تولیدی هفت واحد درصد کاهش پیدا کرده تا از این طریق به تولید کمک شود ضمن آنکه مالیات کسب و کار نیز کاهش یافته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس به تبلیغات کالاهای داخلی در رسانه ها معافیت داده و گفتنی است که رسانه ها نیز معافیت مالیاتی دارند.

او در ادامه گفت: دولت در سال آینده کالابرگ الکترونیکی را در کنار یارانه نقدی پیش ببرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکت‌های دولتی و خصولتی پنهان کاری های زیادی در مورد منابع درآمدی و هزینه ای و مسئولیت های اجتماعی داشتند که مصوب کردیم شفاف سازی شود.