نمایش نوار ابزار

برگزاری «دوره آموزشی حکمرانی» مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی ویژه مدیران استان کرمان

به گزارش سفیر کرمان- «دوره آموزشی حکمرانی» مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، وحیدی  سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیران ستادی و اجرایی و فرمانداران استان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سفیر کرمان- براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت کشور و استانداری کرمان دوره حکمرانی برای فرمانداران، بخشداران و مدیران ارشد استان کرمان برگزار گردید. در ابتدای نشست معاون محترم توسعه و منابع استانداری کرمان آقای دکتر بیگ زاده از اهمیت بسیار بالای آموزش حکمرانی مطلوب برای مدیران و فرمانداران سخن گفت. ایشان در ادامه، آموزش برای رده های مدیریتی را امری واجب و ضروری دانست و برای ارتقاء عملکرد آنان نقش برجسته دارد.

در ادامه آقای دکتر ناظمی اردکانی، دکتر موحدی صفت و دکتر آقایی در خصوص حکمرانی متعالی و دولت انقلابی، جنگ رسانه ای و جنگ ترکیبی مطالبی عنوان داشتند و سپس گزارش اجمالی از ماموریت های مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی برای مخاطبین ارائه شد.

دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در این نشست به موضوع انتقال تجربیات بین نسلی اشاره داشت و خواستار برگزاری دوره های انتقال تجربه توسط مدیران ارشد نظام به جوانانی شد که ظرفیت و انگیزه خدمت در بدنه ی اجرایی کشور را دارند.